Publikace
listopad 2006 AI pro Osadníky z Katanu
Referát o tom, jak lze i s použitím jednoduchých metod vytvořit
umělého hráče pro hru Osadníci z Katanu pro seminář umělých bytostí na MFF UK.
Více...
duben 2006 Design Patterns: Iterator
Referát o návrhovém vzoru Iterátor, který jsem s
Lukášem Markem přednášel na semináři návrhových vzorů na MFF UK.
Více...
květen 2006 Neural Darwinism
Referát představující teorii selekce skupin neuronů podle
Geralda M. Edelmana pro seminář umělých bytostí na MFF UK.
Více...
leden 2006 Počítačová a lidská logika
Zamyšlení nad rozdíly mezi lidskou a počítačovou logikou
jako esej na předmět Přirozené a umělé myšlení na MFF UK.
Více...
srpen 2003 Počítačové hry a Java
Článek pro seminář Praktikum z informatiky o možnostech
využití Java Virtual Machine a platformy Java při tvorbě
počítačových her.
Více...
listopad 2003 Quake 3 Arena Bot
Referát na téma Quake 3 Arena Bot na Seminář z umělé
inteligence na MFF UK. Jedná se o prezentaci řešení
podle práce Jean Paul van Waverena.
Více...
říjen 2007 Unconstrained Influence Diagram Solver: Guido
Článek představující softwarový projekt Guido a dokumentuje
jeho základní charakteristiky. Prezentováno na 19th IEEE
International Conference on Tools with Artificial Intelligence
(ICTAI 2007).
Více...