Projekty
červenec 2005 BackProp Studio (work in progress)
Systém pro práci s dopřednými neuronovými učenými
pomocí zpětného šíření. Obsahuje uživatelské rozhraní
pro práci se sítěmi a framework pro
implementaci dalších funkcí systému a jejich
spojení do složitějších výpočtů.
Více...
červen 2005 Esmeralda (finished)
Školní projekt s cílem vytvořit mobilního robora řízeného
na základě obrazu z externí kamery. Pomocí kamery
je prováděna lokalizace a následné plánování pohybu
pro robota a jeho navigace na zadanou pozici.
Více...
léto 2004 - září 2006 Guido (finished)
Systém pro podporu při rozhodování za nejistoty
založený na teorii
Unconstrained Influence Diagrams. Jedná se o první
implementaci popsaných algoritmů a také pravděpodobně
o jediný systém pracující s exaktními výpočty
a nikoliv s Monte-Carlo aproximacemi.
Více...
prosinec 2005 Graphplan plánovač (finished)
Implementace plánovače pracujícího s plánovacím grafem
(alogritmus Graphplan).
Více...
květen 2006 Implementace neuronových sítí (finished)
Zápočtové programy k přednášce
Implementace neuronových sítí II. Řešení několika úloh pomocí
Hopfieldových a Kohonenových sítí.
Více...
prosinec 2004 Interpret jazyka LISP (finished)
Interpret jazyka Lisp vyvínutý pro skriptování v herních
projektech Trion teamu. Interpret je vzhledem k požadavkům
typickým pro interaktivní aplikace vyvýjen s ohledem na
rychlost odezvy a snadné zabudování do dalších aplikací.
Více...
září 2005 Piškvorkový server for Unix (finished)
Zápočtový program z Unixu, jednoduchý server pro hraní
piškvorek 19x19 v prostření TCP/IP sítí. Systém obsahuje jen
server, vzhledem k velmi jednoduchému protokolu ale je možné
jako klienta použít třeba telnet.
Více...
říjen 2002 - ... Projekt 5410 (work in progress)
Klasická 2d střílečka v modením 3d provedení
a se spousotu nových nápadů. Původně plánovaná
jednoduchá hra během několika let přerostla do nečekaných
rozměrů a po technické stránce se jedná
o zajímavé a komplexní dílo.
Více...
říjen 2005 Sudoku Solver (finished)
Jednoduchý prográmek v Javě pro řešení Sudoku 9x9. Napasaný
jednak jako zkouška jak zlepší informovanost prohledávání
u jednoduchého problému a jednak jako zkouška jak se pracuje
v prostření Eclipse.
Více...
leden 2004 Tetris (finished)
Tetris vybavený zlou umělou inteligencí, která hledá a předává
hráči kostky, které lze nejhůře v aktuálním stavu hry umístit.
Zkouškový projekt na přednášku Programování pro Windows I.
Více...
červen - září 2002 Trion text editor (finished)
Programátorský textový editor s podporou skriptování v jazyce
LISP, pomocí kterého jde skutečně drastickým způsobem měnit
chování editoru. Umí zvýrazňovat syntaxi pro HTML, Object
Pascal, C++ a LISP. Program vznikl jako ročníkový projekt na
MFF UK, od odevzdání není udržovaný.
Více...