..:: Ondra[sej] :: Publikace ::..
Ondra[sej] Home

[Tady bude nějaké moudro]

Publikace

listopad 2006 AI pro Osadníky z Katanu

Referát o tom, jak lze i s použitím jednoduchých metod vytvořit umělého hráče pro hru Osadníci z Katanu pro seminář umělých bytostí na MFF UK.
Více...

duben 2006 Design Patterns: Iterator

Referát o návrhovém vzoru Iterátor, který jsem s Lukášem Markem přednášel na semináři návrhových vzorů na MFF UK.
Více...

květen 2006 Neural Darwinism

Referát představující teorii selekce skupin neuronů podle Geralda M. Edelmana pro seminář umělých bytostí na MFF UK.
Více...

leden 2006 Počítačová a lidská logika

Zamyšlení nad rozdíly mezi lidskou a počítačovou logikou jako esej na předmět Přirozené a umělé myšlení na MFF UK.
Více...

srpen 2003 Počítačové hry a Java

Článek pro seminář Praktikum z informatiky o možnostech využití Java Virtual Machine a platformy Java při tvorbě počítačových her.
Více...

listopad 2003 Quake 3 Arena Bot

Referát na téma Quake 3 Arena Bot na Seminář z umělé inteligence na MFF UK. Jedná se o prezentaci řešení podle práce Jean Paul van Waverena.
Více...

říjen 2007 Unconstrained Influence Diagram Solver: Guido

Článek představující softwarový projekt Guido a dokumentuje jeho základní charakteristiky. Prezentováno na 19th IEEE International Conference on Tools with Artificial Intelligence (ICTAI 2007).
Více...