..:: Ondra[sej] :: Projekty ::..
Ondra[sej] Home

[Tady bude nějaké moudro]

Projekty

červenec 2005 BackProp Studio (work in progress)

Systém pro práci s dopřednými neuronovými učenými pomocí zpětného šíření. Obsahuje uživatelské rozhraní pro práci se sítěmi a framework pro implementaci dalších funkcí systému a jejich spojení do složitějších výpočtů.
Více...

červen 2005 Esmeralda (finished)

Ilustrativní fotografie robota Esmeralda ve velmi nízkém rozlišení Školní projekt s cílem vytvořit mobilního robora řízeného na základě obrazu z externí kamery. Pomocí kamery je prováděna lokalizace a následné plánování pohybu pro robota a jeho navigace na zadanou pozici.
Více...

léto 2004 - září 2006 Guido (finished)

Systém pro podporu při rozhodování za nejistoty založený na teorii Unconstrained Influence Diagrams. Jedná se o první implementaci popsaných algoritmů a také pravděpodobně o jediný systém pracující s exaktními výpočty a nikoliv s Monte-Carlo aproximacemi.
Více...

prosinec 2005 Graphplan plánovač (finished)

Implementace plánovače pracujícího s plánovacím grafem (alogritmus Graphplan).
Více...

květen 2006 Implementace neuronových sítí (finished)

Zápočtové programy k přednášce Implementace neuronových sítí II. Řešení několika úloh pomocí Hopfieldových a Kohonenových sítí.
Více...

prosinec 2004 Interpret jazyka LISP (finished)

Interpret jazyka Lisp vyvínutý pro skriptování v herních projektech Trion teamu. Interpret je vzhledem k požadavkům typickým pro interaktivní aplikace vyvýjen s ohledem na rychlost odezvy a snadné zabudování do dalších aplikací.
Více...

září 2005 Piškvorkový server for Unix (finished)

Zápočtový program z Unixu, jednoduchý server pro hraní piškvorek 19x19 v prostření TCP/IP sítí. Systém obsahuje jen server, vzhledem k velmi jednoduchému protokolu ale je možné jako klienta použít třeba telnet.
Více...

říjen 2002 - ... Projekt 5410 (work in progress)

Klasická 2d střílečka v modením 3d provedení a se spousotu nových nápadů. Původně plánovaná jednoduchá hra během několika let přerostla do nečekaných rozměrů a po technické stránce se jedná o zajímavé a komplexní dílo.
Více...

říjen 2005 Sudoku Solver (finished)

Jednoduchý prográmek v Javě pro řešení Sudoku 9x9. Napasaný jednak jako zkouška jak zlepší informovanost prohledávání u jednoduchého problému a jednak jako zkouška jak se pracuje v prostření Eclipse.
Více...

leden 2004 Tetris (finished)

Tetris vybavený zlou umělou inteligencí, která hledá a předává hráči kostky, které lze nejhůře v aktuálním stavu hry umístit. Zkouškový projekt na přednášku Programování pro Windows I.
Více...

červen - září 2002 Trion text editor (finished)

Programátorský textový editor s podporou skriptování v jazyce LISP, pomocí kterého jde skutečně drastickým způsobem měnit chování editoru. Umí zvýrazňovat syntaxi pro HTML, Object Pascal, C++ a LISP. Program vznikl jako ročníkový projekt na MFF UK, od odevzdání není udržovaný.
Více...